Kızım 4 ay 12 günlük. Yüz üstü 5 dakikadan fazla durmuyo.basini ilk üç/dört dakika tutuyo sonra yorulup sinir oluyo birakiyo bağırmaya başlıyo.daha dönmüyo popo yarım dönüyo ama tam dönme hala yok. Bunları şuan kesin yapması mi gerekiyo kafama takmalimiyim.hergun yüz üstü yatırıyorum egzersiz yapıyoruz ama hala dönmüyo.sizinkiler ne zaman dönmüşlerdi