catlakbianne İnek sütü bebeklere gaz yapıyor dendiği için hiç süt içmiyorum Doğumdan beri. Sağlıksız besleniyormuş gibi hissetmeye başladım. Siz süt tüketiyor musunuz?
Tgbkrc catlakbianne hayır canım maalesef sütlaç bile yiyemiyorummm 😞 doktorum gaz yapar yeme arada bi yoğurt ye dedi
squirtle catlakbianne canm oğlum 6 ay 20 günlük ilk defa bugün sütlü tatlı yedm korkuma üstüne kimyon çayı içtim 3 aylıkken yemiştim mahfolmuştu oğlum bebekten bebeğe değişir tabi ama istersen riske atma