Belissimo 6 ay 10 günlük kızım için 20 gün önce ek gıdaya geçtik. Önce yoğurt püre ve muhallebi ile başladım günde bir öğün. Son 4 5 gündür kahvaltı, labne muz pekmez yoğurt yumurtanın sarısının yarısı, evde bebe bisküvisi yaptım elma artmut avakado yedikleri bunlar hepsini kahvaltı olarak değil. Bir kaçını karıştırıp kahvaltı verdim kalanlardan bazılarını 2. Öğün olarak verdim ancak kızım 3 gündür çok afedersiniz limon büyğklüğünde kaka yapıyor ve bitiminde çığlık çığlığa gözyaşı... susturamıyoruz.. ne yapmalıyım zeytinyağı katıyorum yedirdiklerime ya da mamasına bol su içiyor.. acaba ne zarar etti. Öğünlerin miktarını mı çok tuttum acaba. Bir öğünü bir çay bardağı ya da biraz fazlasıdır... yardım edin ne yapmalıyım:(