Asliee Selam hanımlar emseyde gidip memnun kaldığınız kadın doğum doktoru var mı kendi doğum yaptığım hastane biraz ters kalıyor yakın diye buraya gideyim diyorum.
Dn123 Asliee valla bencm canan hanımın hastasıydim doğuma kadar memnunum ama son günlerde çok memnun kalmadik. Ona gitmeni tavsiye etmem.