Merhaba bebeğim sık sık kabız oluyor internette araştırırken YouTube da İbrahim Saraçoğlunun bi videosuna denk geldim 4. Aydan sonra bebeklerinize sabah akşam birer çay kaşığı keçiboynuzu pekmezi özü verin geçer diyor deneyen var mı merak ettim cesaret edip kullanmadım bilgim olmadığı için