ilkgozagrimmmm Kızlar bebeğim 8 aylık rüzgarda nefesini tutuyor hep. Bu ne zaman düzeliyor yardımcı olur musunuz ?
Bebek2020_ ilkgozagrimmmm kızım 9 ay 20 günlük. 2 gün önce balkondaydık. Rüzgar esince gülmeye başladı. Gözlerinide kısıyordu
kahvekokusuu ilkgozagrimmmm bu aralar en büyük sorunum benimde bu tam 9 aylik halen rüzgâr gelince ciglik atiyo korkuyo
Fun ilkgozagrimmmm yani şöyle düşün henüz daha bebek ve yürümeye başladıklarında herşeyleri değişiyo ben de aynısını çok yaşıyodum nefessiz kalıyodu. Şuan 14 aylık rüzgara koşuyo 😅 rica ederim ne demek
Bebek2020_ ilkgozagrimmmm evet. Ben rüzgardan sakınırdım. Birden rüzgar çıkınca ancak kaçtık ama kızım tadını çıkardı 😅
ilkgozagrimmmm kahvekokusuu Bizimkide hiç almıyor tutuyor hemen koruyorum. Rüzgar oluncada çıkmamaya çalışıyorum 😊