Deniz92 Kızlar solgarın bira mayası hapını kullanıyorum sütüm artsın diye. Ancak öğlen içip içmediğimi hatırlayamadım az önce içtim. Ancak ya fazladan içtiysem diye içime kurt düştü. Fazla içince zararı olur mu ne olur bilginiz var mı
4bilge12 Deniz92 bende kullanıyorum. Solgarın sitesinde günde 3 kez 2 tablet diyor. Yani günde 6 taneye kadar alınabiliyor.
Deniz92 4bilge12 evet az aralıklarla üst üste mi içtim acaba diye kurt düştü içime. Çünkü 8 saate bir 2 tane içiyordum. Bu arada sizde etkisi oluyor mu ?
4bilge12 Deniz92 yani normalde zaten sütüm vardı. Sadece 1 ay düzenli beslenemedim bebeğimin kilo artışı azaldı. O yüzden başladı doktorumuz. O yüzden var yada yok diyemem.
Angel124 Ben fayda gördüm düzenli kullanımda etki ediyo şuanda oruçta olduğumuz için bi anda altı tane içiyorum