Zehrayeg Merhabalar herkese ya kurutma makinesi alacağım hiç araştırma yapmadım memnun olduğunuz markalar nelerdir?
SAREyvz Zehrayeg Arçelik Km700 kullanıyorum çok memnunum canım hiç kırıştırmadı en çok ondan korkuyordum aksine ütülenmiş gibi çıkıyor fikir olsun 🤗
Ulumil Vestel kullaniyorum çok memnunum. Bosch LG gibi dünya para verip alınan kurutma makinelerini alanlarda var çevremde memnun kaldıklarını hiç duymadim