Gamzee42 Kalps Ablamın bebeği 4 aylık dönüyor demekki hepsi farklı bende korktum bian hiç çaba yok çünkü 😁
nlyhpgl Bizimki de 3 ay 5 günlük. Dönmeye teşebbüs var ama kol altta kaldığı için dönemiyo. Kolunu ileriye veya aşağıya çekmeyi başardığında dönücek kısmetse. Her çocuk bir olmuyor. Dönmemesi de gayet normal olurdu benim için.
xrtalafx Gamzee42 6 aylıkken döndü kızım her bebek farklı takmayın böyle şeyleri kendileri hazır hissedince olcak herşey 🤗🤗