Merhaba güzel annelerim benim bebeğim şuan 32 günlük 13 günlükken kulak üst kısmında kafasında yani içi dolu büyük sivilce çıktı enfeksiyondan şüphelendik doktora götürdük 3 gün yatırdılar enfeksiyon çıktı hastanede kapmış doğduktan sonra antibiyotik kullandık geçti şükür eve geldik 3 gün sonrasında yüzünde hafif sivilce gibi kızarıklıklar çıkmaya başladı ilk başlarda önemsemedim ama 2 haftaya yakındır bazen azalırken son 3 gündür boynuna ensesine saç diplerine ve hafif sırtına attı ama boynu ve ensesi çok fena oldu biraz büyük yüzündeki gibi değil ama içi de dolu değil beyazımsı foto ekleyemiyorum denedim ama . Alerji olabilir dedim 2 gündür süt ve süt ürünlerini yumurtayı çileği ve kiviyi çıkardım hayatımdan ama korkuyorum yurt dışındayız çocuk doktoru daha önceki yatışında bakan dermatolojik doktoruna gideceksiniz diyor o doktor çocuk doktoruna gideceksiniz diyor ben ne yapacağım ağlıyor huzursuz kusuyor öksürük var hapşırma ara ara oluyor sanki burnu tıkalı gibi serum fizyolojik uyguluyorum ishal da var biraz bu belirtilere bakıyorum alerjik çıkıyor çocuk doktoru fucidin krem önerdi birde la Roche balsam önerdi ikisini de aldim sizlerde hangi belirtiler vardı neler kullandınız