[silindi] aybukemom alakasız derken ? Hepsi Şanlıurfa yöresine ait bu arada yazdım kaç kişi olduğumuzu.
Silwester Mehmetereninannesi mercimek çorbası, fırında köfte patates,tatlı da şekerpare yaptım 😊herkese hayırlı iftarlar 😁
mariecurie20 Mehmetereninannesi çıtır tavuk yapabilrsiniz instagram tam tarifler sayfasında var efsane oluyor🤤 ben yapcam bugün
Sedaahmet Mehmetereninannesi mercimek çorbası, ıspanak yemeği, brokoli haşladım(üzerine sarımsaklı yoğurt) ,hoşaf 😊
Ssssraa Püskevitli pasta yaptım👈🏻 tarhana çorbam kaynıyor etim pişiyor kavurma yapacağım bulgur pilavı salata bir de yaprak sarması pişireceğim herkesin orucunu Allah kabul etsin🌺
Maviyesil121212 Mehmetereninannesi ya paçanga böreğini yazdığıma pişman oldum sonradan valla kusura bakma :((
Sevgi1 Mehmetereninannesi hiç bişi yapmayan ben ne yapcam bilmiyorum kolay olsun yoksa aclıktan kırılacaz halim de yok ztn bugün uykum gelir
aybukemom Ben bugün yanlzıım çorbam var salata yapıcam yanına da belki makarna yaparım çok üşeniyorum sadece çorba salatada yiyebilirşm😀
bitterdelisi244 Mehmetereninannesi tavuk en zayıf noktam cok severm cok :)) fırında köfte patates bulgur pilavı corba slaata :)