yavrukussss Kızlar gecen adetimden sonra 13 gün geçmiş tekrar lekelenme oldu oruçluyum bilgisi olan var mı ne yapmalıyım normalde 15 gün temiz kalmak gerekiyor diye biliyorum?
sevdam4721 yavrukussss evet 15 gün temız kalmak gerıyomuş dün annem soledı bnde de lekelenme oldu beklıcem olmadı kışın kazaları tutçam
Zeynep-61 yavrukussss canım 15 günü beklemen lazım şuan özür sayılıyorsun normal orucuna 15 güne kadar devam et her namaz vakti abdest tazelemen gerek 15 gün dolduktan sonra normal adet sayılırsın
Mom727373 yavrukussss evet iki adet arası mutlaka 15 gün olmalı daha az olursa özür sayılır. Orucunuz bozulmaz, gusül farz değil ama sünnettir bu durumda