Ayprens Sizce alayım mi değermi o paraya yani kafam karışık şimdi elimde 6 plus var ama çok kasıyor doldu hafızası ekranı kırıldı sürekli uygulamadan atıyor yani bitti artık kullanan var mı alayım mı yüksek hafızalı almayı düşünüyorum 256 gb
Fun Ayprens kız sence değmez mi? İphone benim için en iyi telefon x kullanıyorum bi 5 yıl daha gider yani hiç bi eskime yok taş gibi kamerası hızı
Kk41 Ayprens Güzel telefon bende almayı düşünüyorum Teknosa da eskiyi getir yeniyi al var o kampanyadan yararlanıcam sizde isterseniz öyle yapın telefonunuzda kırık vs yoksa
leynanin_pembemantosuu Ayprens çok param da olsa almam bi telefona o kadar para verilmemesi gerektiğini düşünüyorum elemizden düşse çatlasa kırılsa bişi olsa işime oturur
BeautifulMother1 Ayprens merhaba bende 128 GB var memnunum çok güzel bir telefon iyi ki almışım ❤️ Hayırlı uğurlu olsun şimdiden bende ki mor rengi 💜
Ayprens Fun Kk41 BeautifulMother1 MerveAlya assd15 Mom0911 LokumAnnesii Zeyno32 izmir35 Azerikizi MomsEliz Eylusunannesiii _BirAnne Vanilya zeynepzeze CesurBey aldım kızlar hepinize teşekkür ederim güzel yorumlarınız için etikeleyemedipim yorum yapan vardır sanırım cidden dediğiniz gibi çok güzelmiş yeşilini aldım beyazdan vazgeçtim
Fun leynanin_pembemantosuu okadar para veriliyosa kasko da yaptırır yani nolcak çünkü çok sağlam bi telefon
Ayprens leynanin_pembemantosuu tabi bu yönüde var mesela bu elimdekini 2 yıl önce aldım çat diye gitti benim ciğerim yandı 😂
Miyonunannesi leynanin_pembemantosuu ben almıstım kasko yaptırmıstım 250 lira ya sanırım telefonum ilk dustu kırıldı aynısının yenısını verdiler sonra bir yılın sonunda telefonum klozete düştü bozuldu götürdüm bu sefer yuzde on kesıntıyle aldıgım telefonun parasını aldım sonra sony marka bi telefon aldık anneme o parayla ama asırı ısınma vardı garantıye verdik 20 iş gununde teslım etmedıler dıye onlarda para iadesi yapmıstı 250 liralık kaskoyla bi telefon parasına kac telefon aldım teknosadan bu konuda cok memnun kalmıstım
MerveAlya Ayprens Kullanıyorum bayılıyorum iyiki de almışım verdiğin paraya değen tek telefon iPhone 😂
leynanin_pembemantosuu Ayprens bendede ıphone 6 var ekranı kırıldı aylar önce o şekilde kullanıyorum yaptırmaya kalksak 300 lira satmaya kalksak o kadar bile vermiyolar 🤷🏻♀️
MerveAlya Ayprens 7.800 ee almıştım canım alalı 1 sene oluyor. Ama o kadar değil ya geçen kuzenimde aldı 8.000 e almıştı
LokumAnnesii Ayprens Beyaz renk kullanıyorum gerçekten çok güzel hiç bir sorun yaşamıyorum iphone parasını kesinlikle hakediyor
Esra-ozsusam4 Ayprens esimde var, ıphone için değer, adamlar yapıyo bu işi. benımki de 7 vadesi dolmak üzere:))
GmzSnn Deletedmom4440 niye eşini araya sokuşturmuş, benimde ona dikkatm çekildi😌 forumda bi eş yarışı war we hiç eskimiyo bu yarış
Dilos01 İphone se kullanıyorum bende memnunum kamerası falan canlı eşim de a70 var o kadar canlı göstermiyor normalde iPhoneun kamerası pek güzel göstermez mat gösterir ama bu kullandığım canlı cekiyor 11 de güzel kaynim da var iPhone bi başka 😃
Papatyaseverr Ayprens 6s var artık sadce uygulamalara girebiliyorum hiçbirşey kaydetmiyor doldu hafızası uygulama indirmeye bile yer yok olan uygulamalar 4 tane 😂