bana göre uyku eğitimi bir endüstri halini almış. önemli olan bebeğin ihtiyacı ve anneye olan bağlanma isteği. gelişimi normalse uykusu da iyidir. sizin sıcaklığınız en büyük gıdası. bir sıkıntı yoksa devam edin bence.
uyku eğitimi ile ilgili şöyle bir şey okumuştum. eğitim verirken ailenin ve bebeğin stres seviyesi ölçülüyor. bebek ağlıyor ve herkes stresli. 3. günün sonunda bebek susuyor ve uykuya dalıyor, ailenin stresi düşüyor. fakat bebeğin stres seviyesi hala aynı yükseklikte. sadece ağlamanın bi faydası olmadığını görüyor. ağlasam da annem gelmeyecek kabullenişi..
ben de verecektim uyku eğitimi. fakat güvenli bağlanma uykudan daha önemli.