bebegim 3 aydır sürekli huzuursuz emiyodu emip emip bırakıyodu hiç uyumuyordu bizde hep gaz diye düşündük 40 günlükten tartıgımızda 5300 dü şimdi 3 aylık olduk 5700 doktorumuz laktoz alerjisi oldugunu söyledi kilo alımları duruyomuş yaşayan varmı diyet yapıyorm şuan bebegim gene eskisi gibi kilo alıcak mı lütfen bilgisi olan Allah rızası için yazsın