Bebegim_28 Gulayy 10 güne kadar çok normal canım geçen gün 4. Gün yaptı kızım. Arkadaşımın kızı 10. Gün yapmış 🤭
Bayezidin_annesi Gulayy Bizim cocuk dr bize bi krem yazdi hamazinc adi sur poposuna uyari yap. Dedi ben yapmadigi cok gazi oldugu zaman suruyorum 2 3 saat icinde yapiyor istersen al bu kremden bi dene canim
Mertin_annesi Doktora sorsan herşey normal 10 gün ne demek çok iştahsızlaşır bende aynı sorundayım çok uğraşıoz gliserinli fitil kullanın
Nazozan Bende sormak istiyordum uzun zamandır Haftada bir gün kaka yapıyor benim bebeğimde. Doktorla yeni konuştum bana kaka durumunu düzenleyecek bir ilaç adı verdi ama denemedik daha bugün alıcaz ilaç adı vermek serbestse kullanıp deneyip size yazarım.
fatmaaklccc Gulayy 3 gunmu uzun bir sureymiş benim oglumda duzenli yapar 1 gün bile aksatmadan Allah yardımcın olsun