Ayaz01 Kızlar çok ama çok özür dileyerek soruyorum küçük tüylerinizi hangi marka ağda ile aldınız özel bölge özellikle🙈 tekrardan çok özür diliyorum🙈
Petitom Ayaz01 kız neden özür diliyorsun sen de olan sorun bizde de var 😂 özellikle bir markayla almıyorum alda makinam var ona kalıp ağda alıyorum o da özel bir marka olmuyor
Bircicekkiz Ayaz01 çok küçükse tüyler almıyorum ağdaya gelene kadar bekliyorum canm acımaz mı küçükse 🤷♀️
Ayaz01 ezgi_05 diyorum ki bu ağda bölüm bölüm mü satılıyor yani özel bölge için kol için falan hiç kullanmadım bu Ağda dan yada resim atarmısın memnun kaldığınız ürünü 🌸
ezgi_05 Ayaz01 kusura bakmayın ya anca gördüm mesajınızı https://www.hepsiburada.com/bioder-tuy-azaltici-sirli-ilik-agda-p-SGSER112080?magaza=cosmoonline