İyi günler anneler 13 aylık oğlum var doğduğundan bu yana bunu kullanıyorum bugün kontrolümüz vardı doktor D vitaminin 600 lük olanını kullanıyorsunuz dimi dedi oan aklımda öyle kalmış evet dedim doktora eve geldim ama hiç bir tarafında öyle bişey yazmıyor kutunun bir tereddüt ettim aranızda bunu kullanan varmı anneler 1 yaş bebeklerinize