Ozgecee3 1 aylik bebegim var bacaklarini oynattikca kut kut ses geliyo sizce doktora goturmeli miyim normal midir bu?Yasayan var mi?
melikeeomeer Ozgecee3 6 ayık oğlum sağ bacağından geliyor doğduğundan beri bende çok merak ediyorum bekliyim burda belki bi bilen çıkar
MutluMommy Ozgecee3 benim oğlumda da geliyordu bacaklarını ileri geri çektikçe egzersiz yaptırdığımda sağ kolundan falan da çıkıyordu ses doktora sordum normal dedi ztn kendiliğinden geçti 5 ayı geçince