Minikkusuumm Unknown kız deme öyle bende ramazana yakın diyete başladım 4 kilo gitti kaldi 9 kilo oda ramazanda gider inşallah azim azim azim sjdjdj
ENA Ben normal dogum yaptım. Hamilelik öncesi kilomla şuan 3 kilo farkım var ama yine de karnım kilo verdikçe sarktı. Camasirimin bel lastiğine yığılıyor deri fazlası. Sezeryan göbeği diye adı çıkmış bence, bahsettiginiz göbek buysa bende de var.
Aysenn12 Benim 10 kilo kadar fazlam var eski halime göre ama öyle bi göbek kalmadı pek korse takmıştım ilk başta hamile kalmadan önce pilates yapıyordum ama 7 ay olcak spora da başladım regl olduktan sonra özellikle hiç karnım kalmadı chole thing bacak challange ile başladım hafif bi spor göbeğe de etki ediyor videolar da kısa günde 20 dk ile 40 dk arası çok zorlamıyor isterseniz onu deneyin