Flashtv benim bebeğim 11 aylıkken desteksiz yürümeye başlamıştı, dede baba sürekli diyor anne bir iki dedi artık söylemiyor :( bana dede diye sesleniyor. baybay, merhaba, alkış, çak, yemek bitti, yemek çok güzel olmuş (söylemese de el hareketleriyle yapıyor). Sebepsiz ağlamalar bizde de var istediği olmadığında ağlıyor hatta bu aralar çığlık atıyor. Çekmece boşaltmaya bayılıyor benimde aklıma gelen bunlar