1 yaş olmamıza bir hafta var, açıkçası sizinkilerin bu dönemde neler yaptığını öğrenmek adına açtım bu postu. Mesela benim oğlum 2 gündür durduk yere ağlıyor nedenini çözemedim bir türlü. Böyle birşeyle karşılaşan varmı ?
Şunlarıda merak ediyorum yürüyormu bebekleriniz benimki tutuna tutuna istediği yere gidiyor. Ama desteksiz hiç birşekilde yürümüyor. Alkış, tokalaşma, çak yapmasını biliyor yani ben çak dediğimde elini getiriyor. Bay bayın ne olduğunu biliyor sanırım vedalar hoşuna gitmiyor olacakki bay bay yapmıyor 😂 istediği şeye yönelme konusunda harika ağlayarakta olsa yapıyor yaptırıyor. Annii ba ba ba de de de ne ne diyor del diyor. Aklıma şuan bunlar geliyor sizlerde yazın ballarım🌸