Merhaba, bebeğim 9 buçuk aylık bir süre önce düzen oluşturmuştum ama diş dönemin de düzen kalmadı. Emmeye çok düşkün bir bebek ve geceleri yenidoğan gibi 3 saatte bir kalkıp aç olmadığı halde akışkanlık haline getirdiği için emmek istiyor. Emmeden tekrar uykuya dalamıyor ve sallanmadan da uyumuyor. Geceleri de çok geç uyuyor 12-1 gibi Yani anlayacağınız düzenimiz alt üst. Dün denedim uyandığında emzirmemeyi ama imkanı yok çok ağlıyor ve uyumuyor. Aynı durumu yaşayıp da düzen oluşturan var mı aranız da ? Önce uyku düzeni oluşturup gece uyanmalarını halledip sonra sallamayı bırakmayı düşünüyorum ama emzik emmiyor emzik emse sallanmadan uyutabilirim diye düşünüyorum.