Busralinam ben 1 aydır kaşınıyorum, heryerim yara oldu kaşınmaktan, doktor egzema dedi alerji hapı verdi biraz rahatladım ama emzirdiğim için tam kullanamadım, kullandığın yeni bişey yapmış olabilir dedi şampuan krem gibi, yada yiyecek bişey, en çok ta stres tetikliyo galiba.