Mina_momy kızınız kucukmus ve rahatsızlıklarınız varmıs, kendinizi iyi hissettiginiz zaman tutarsınız kaza yaprsınız. Bir yorumda sütünüzün cok kıymetli olmadıgı bahsedilmiş, öyle birşey yok, ilk yıl anne sütü agırlıklıdır, ek gıda ilk aylar tadımlar sonra yavas yavas ögün haline gelir. anne sütü her zaman bebeğe faydalıdır, kalitesi de azalmaz ( yanlıs eksik bilgi verilmesine tahammül edemiyorum kusura bakmayın) bu süreçte mutlaka kısa egzersizler, multivitamin destegi ve kaliteli beslenmeye calısın kendinize iyi bakın kısaca.