3MelekAnnesi3 inan bende aynı bugün sabah kahvaltısını zar zor yedirdim, akşama kadar neler denedim yemedi sinirimden ağladım. İftara yakın balık çorbası yaptım en sevdiği yemek onu içti. Düşünüyorum yetişkin insanlar bu kadar açlığa zor dayanıyoken bu bebeler neden yemez. Doktorumuzda normal gelişimi diyor, yemezse zorlama aç bırak diyor. Ama öle de olmuyo işte. Gerçekden yemek bir uyku iki on yaş yaşlandırdı beni.