Gulsahy S-oy biz de telsiz bakıyorduk ama bir arkadaşımız xiaomi nin ev tipi kamerasını önerdi. Hem ses hem görüntü hem de uygun fiyat. Dilerseniz bir bakın.
S-oy Fatmagunaay evim çok büyük değil zaten 80 m kare maksat gece derin uyursam duymazsam diye korkuyorum 🙈sesi iletsin yeter
S-oy Gulsahy baktım da telefonla tabletle bağlanıyor sanırım ekstra başucuna koymalık bir aparatı yok peki telefon ya da tablette gece mesela uyurken çocuk ağladığında iletiyor mu direkt yoksa telefondan girdikçe mi bağlanıyor ses görüntü