Mls2121 32 de çalışamaz raporu aldim. 33 gun sonra doğum yaptım. Doğum yaptiktan sonra hastaneden doğum raporunu alip is yerine verdim önceki raporumu onayladilar 33 günlük doğum öncesi param yatti e devlette sahis odemelerinde gördüm hesabımı tanimladim hesabıma gecti. Dogum sonrasi raporum 20 mayista bitiyor is yerim onuda onaylayinca 20 mayistan sonra kalan odemem hesabıma gecicek. Öncelikle is yeriniE doğum oncesi raporunuz onaylanmis mi sorun yada 170 i arayın onlar size raporun onaylanip onaylanmadıgjni söylüyor ona gore is yerinizle gorusursunuz