Aycan5454 Marketten hazır şeker pare aldım onu yapacağım ama şerbeti nasıl olacak sıcakken mi dökeceğim yoksa tencere kaynarken içine mi atacağım 🙄🙄 yardımcı olur musunuz
BademsMam Aycan5454 sıcak dökmen gerek soğuk dökersen çekmez. 2 su bardağı şeker 3 su bardağı su yap. Ilıkda dökülmez direk sıcak. Ben çok yapıyorum
yavrukussss Aycan5454 çok sıcak koyunca çok yumuşak olur sanki.hafif ılık koyun daha kiyir kiyir olur bence