Zzzz benim kızın sadece yüzünde vardı canım baya kaşınan kabarcıklar şeklindeydi doktoru verdi sadece yüzüne kullandım zaten kortizon var evet ama o şekilde kalıp kaşıyıp yüzlerini parçalamaları daha kötü bence bide uzun süre kullanmıcaksın sonuçta ondan için rahat olsun 3.gün baya bitmiş oluyor 4.gün son kes sürüp bırakmıştım ben 🙂