Zekiye her bebek o kadar farklı ki bende az önce bu ek gıda hazırlığı için post açtım olumlu da dönüş yapan oldu olumsuz da en doğru kararı bebeğimiz için kendimiz vermeliyiz tatırmazsın 6.aya gelince reddeder taddırırsın yine reddeder her ikisi için de keşkeyi kullanma olasılığımız çok yüksek ama benim görüşüm yavrumu ek gıda sürecine hazırlamak adına önden mini tadımlar yaptırmak kaşıkla vermek değil de koklatmak dilinin ucuyla tadını almasını sağlamak gibi tadım yaptırcaz diye de kaşıkla vermiycez yani