Kızlar merhaba. 2,5 aylık bir oğlum var. En son kontrolümüz de doktorumuz görme muayenesi yaptı ve bir sıkıntı olmadığını söyledi. Fakat son zamanlarda farkediyorum ki cisimlere yada bize bakarken ara sıra da olsa gözlerini şaşı yapıyor. Yani kendiliğinden de olabilir tabi ama herzaman değil. Sizde rastladınızmı bebeklerinizde böyle Bi duruma. Normal mi acaba, inşallah kalıcı bişey değildir. 1 hafta sonra kontrolümüz var doktoruna sorucam ama size de danışmak istedim.