Zeynep_sare oğlumun 8 aylıkken geçti. Resmen psikolojim bozulmuştu ben siliyorum oğlumun gözü akıyordu, silerken ağlıyordu, elimde pamuk gördüğü an basıyordu çığlığı ama çok şükür düzenli masaj ve ılık suyla temizleme sonucunda geçti. Netrica diye bi damlaydı saniyorum
yanlis hatırlamadıysam onun faydası oldu en çok bize. Çok geçmiş olsun umarım tez zamanda düzelir ❤️