Bebeğim 12 aylık 2 kg doğdu 3. Aydan sonra kilo alımı yavaşladı hep böyle devam etti memeyi bıraktı 6 aylıkken 1 ay sağarak verdim içmez oldu sağdığım sütleri mamayi hiç sevmedi akla gelebilecek bütün mamaları denedik hepsi çöp aylardır kaşıkla besliyorum Pütürlü de yemez sonuna kadar kusar kustuğu gün bişey yemez doktor raporlu mama verdi içmedi yiyeceklerine koydum hep bugün aşımız vardı Geçen ay 7 kg dı bu ay 8 kg 100 gr olmuş o kadar sevindim ki kilo sağlık demek değil biliyorum ama etraftan o kadar çok şey duydum ki hasta ettiler beni çok şükür kilo almaya başladı 🙏😊