Biraz önce bende 199 u arayıp sordum akşam yasak olan saatler için izin alınıyor dediler. Bende gündüz yolculuğum olduğu için sordum izin almanıza gerek yok dediler yasak saatler dışında dediler.ALO 199, e devlet yada kaymakamlıktan alınıyor izinler de