BeautifulMother1 Merhaba hayırlı Ramazanlar ilk adım ayakkabısı almak istiyorum oğlum suan bir yerlerden tutunarak yürüyor balkona çıkıyoruz yerler soğuk nasıl birşey almalıyım
BeautifulMother1 Busbus58 Mrv-_- merhaba peki hangi modeli daha kullanışlı olur fotoğraflara bakar mısınız 🌸🌸
Harvicell BeautifulMother1 benim bebişin ayağı biraz tombik orda çalışan bana vicco solo modelini önerdi onu aldık memnunuz
Busbus58 BeautifulMother1 farketmez canım hepsi çok güzel ve rahat oluyor . Hangisi hoşuna gittiyse onu al
Mrv-_- BeautifulMother1 ben lolipop(sandalet) olanı aldım, onu almanızı önermem daha ayağı saran bileği yüksek olanlar rahat oluyor yeni başlayanlara :)