Yarbebek Canim b12 çok çok önemli birşey .. senin yaşama tutunmanı sağlayan bir vitamin . Annemin de o kadar düşmüş ki Dr biraz daha gelmeseydin hayatından olacaktın dedi . Eksikliği beyin hücrelerine bile etki ediyor .. baş dönmesi, halsizlik, uyku problemleri , çok sık hastalanmaya sebep oluyor . Bence hiç beklemeden kullanın ilaçları . Annem iğne formunu kullandı çok çok düşük olduğu için . Birde beslenmenize dikkat edin b12 içeren şeyler tüketin derim 🙋🏼♀️