Esra-ozsusam4 Kızlar bebegim 1 yasına girmek üzere. Kendi aramızda kücük bir kutlama istiyorum. konsept konusunda kararsız kaldım.Desteğinizi beklıyorum🥰🥰
Esra-ozsusam4 Sultiii resimleri attım. Kahverengi olan biraz geniş caplı sanki sarı da kızlar için daha mı uygun sizce erkeğe gider mi? :)
Sultiii Esra-ozsusam4 bence sarı kız için de olur ❤️ çok sade ve güzel olur aile arası için gayet güzel 🥰
Esra-ozsusam4 Sultiii kahverengi cok özenmiştm aslında ama yasaklardan dolayı bir kaç arkadasım gelemeycek. esim ben kayınvalidem olur, bir de komsumuz, sarı yeterli gibi degil m? anı olsun konsept gibi dedim en azından
Gzmzmn Ben bir organizasyoncu olarak bebeğime ayıcık konseptli dg yapmayı planlıyorum haziranda😍🧸 kız bebek içinde pastane, unicorn konseptlerini beğeniyorum