Miniko42 Kızlar neler yapıyorsunuz bebeklerinizle sorunları varmı uykuları nasıl düzene girdi mi kilo durumları nasıl gelin konuşalım 🤗
Annekizz Miniko42 2 ay 8 günlüğüz 💁🏻♀️ Gündüz uykusu yok gibi gibi parça parça uyuyor gece 2 ye kadar uyumuyor 🙊 Kilo alımımız gayet iyi çok şükür 😌
Findikfistik Miniko42 2 ay 18 günlüğüz. Aşırı derecede kusma problemimiz var, her gün kaç defa üstünü değiştiriyoruz saymıyorum. 🥴 Hiç düzenli uykusu yok diyebilirim , kilo alımı iyi çok şükür. O kadar kusmaya ne kalıyor midesinde anlamış değilim
Hayalims Miniko42 2 ay 7 günlügüz gündüzleri hiç uyumuyor geceleride 3 saatte bir uyanıyor 1 öğün veriyorum mama sadece akşamları kilo alımı iyi şükür ama sarılıgımız daha geçmedi 😔
Sevda6767 Miniko42 iki gün sonra tam iki aylık oluyoruz. İkiz benimkiler zaten minnak doğdular minnak devam ediyorlar:) hele bir tanesinde reflü mü var alerji mi tüm gün kusuyor meme reddi de var.. uyku desen biri uyuyo diğeri uyanıyor. Gaz problemimiz var.. anlayacağın halim perperişan:) ama her şeye rağmen cooook mutluyumm çok güzel her şey :)
Derin282021 Annekizz memede mi uyuyor sizin bebeginiz benim kizimda hic uyumuyor gunduz parca parca 15_20 dk bi tek benimki zannediyorum bir turlu duzene giremiyoruz
Busraaa16 2 ay 4 günlüğüz tam düzene girer gibi olmuştuk dün aşı olduk yavrum hiç uyuyamadı ateşlendi hala hiç hali yok çok şükür halimize daha iyi olacak inşallah 🌸
Miniko42 Busraaa16 ahhh o asi ya benimde yarın asi olacak ama ben ondan sonraki gün eşim evde o gün yaptırmayı düşünüyorum en azından ateslenir huysuzlanirsa beraber bakaroz
Kuygur Bizde 2 ay 4 gunluguz sukur gaz problemimizde vardi azaldi gibi gece 12 den once uyumaz uyusa bile tenhadir 11 de kolik saati kilomuz 5.500 boyumuz 62 cm meme+mama gidiyoruz asida olduk asiya gitmeden calpol vermistim ne agrisi ne atesi ne de huzursuzlugu oldu sukur iyi 😊
Miniko42 Kuygur ağrı kesici gtmeden mi verdiniz bende gitmeden vereyim bari ben aşıdan sonra vereyim diye düşünmüştüm
Anneyimbennn Kuygur bnm oğlum da 5.500 cnm doktor 2 hatta 3 saattebir emzir dedi çok kilo aldırmışsın dedi kızdı
mehmos Kuygur merhaba gaz sancımız azaldı demişsiniz kullandığınız gaz ilacı var mı biz de 2 aylık olmak üzereyiz
Busraaa16 Miniko42 en iyisini yaparsınız bir destekçi mümkünse şart eşim işte olduğu için ben de annemi çağırdım çok yardımcı oldu sağolsun 🌸
PasaAnnesii Miniko42 bence vermeyin birsey her çocuk bir olmuyor ki benim ki de birsey olmadı ateş falan duruma göre verirsiniz evde bulundurun ama ben yazdırdım doktora evde duruyor
Utkucan Miniko42 gitmeden vermeyin vücudu aşıya karşı direnç oluşturmaz o zaman aşınında bir anlamı kalmaz doktorunuza danışırsınız oda bu konuda bilgilendirir sizi
momofemir Biz bugun 2 ay 1 gunluk olduk. Asimizi olduk. Sadece anne sutu aliyor oglus..cok sukur 1 kg almis🙏🏼Gecen ay 500 gram almisti sadece. Su an icin keyfi yerinde. Ona bir suru oyuncak almistim kargolar gelmis bayildi:)
Miniko42 Busraaa16 biz gurbette olunca ana baba kimse yok maalesef tek eşim oda bigun evde bigun degil o yüzden onun evde olduğu günler çok iyi oluyor bana herşey için 🌼
Anneyimbennn Findikfistik fazla mı emiyor acaba doktor emdikten sonra gazını çıkar 10 dakka kucagında tut dedi hemen yerine koyma dedi cnm sende dene bi
ayse3366 Miniko42 1 ay 27 günlüğüm ara sıra kusuyor kilo alımı iyi bir haftadır yeşil kaka yaptı sebebini bilmiyorum eşim asker koronadan dolayı 10 gündür yalnızım daha ne zaman geleceğide belli değil zaman zor geçiyor ama yeter ki sağlık olsun diyor insan Rabbim herkese yardım etsin şu zor zamanlarda 🤲🏻
DoganurcaN OiEnem benim bebem de 1 ay 27 günlük olmuş zaman nasılda su gibisin eheh uykusu güzel aşkitomun gündüzleri uykusu geldikçe bi saat yatıyo toplamda yine bi 3 saat falan gündüz uyumuş oluyo akşam da saat 9da uyuyo maşallah ben gibi düzenli kuzum😀 kilo desen almış başını gidiyi 6500tu geçen hafta tosun tospaam
Miniko42 DoganurcaN maşallah deyin aman yiyen emen çocuk iyi olur🌼 benimkininde bı gece uykusu duzelse tamamdır 🤲🏻
Taha_emir 2ay 8 günlüğüz oğlum kolik gündüz hiç uykusu yok sürekli kucak istiyor meme artı mama gidiyoruz 6 kilo bazen gece bile uyumuyor çok zorlanıyorum artık 😔uyusa da 10 dakika sonra uyanıyor
Ilknr57 2 aylık 2 günlüğüz 1 haftadır gündüz uyumuyor gece 3 4 saatte uyanıyor huzursuz bu aralar kilo alımı iyi aşıdan sonra uyanmadı 7 saat doktora götürdüm uyandı sonrada ateşlendi takip ettim gece boyu ateşini ben ilaç taraftarı değilim
yusmer Sevda6767 aynılarını yaslç Sevda6767 aynılarını yaşıyormm ne dedysen aynı ikizlerimde aramzda 5 gn var sanırım artık şaştım fevrim döndü gaz cok skntı neler yapyoosn sen mama veriyormsun
Tatliheyecan Miniko42 2 ay 13 günlük benim oğlumda gündüz uykuları çok kısa süreli akşam 8de uyuyor sonrası acıktıkça uyanıp emip uyuyor geceleri hıysuzluğu yok şükür. Oyun halısında vakit geçirmeyi çok seviyor yatağındaki dönenceyede bu aralar çok ilgili. Ellerde bişeylere uzanmaya çalışıyor tutmalara az kaldı sanırım. Doğduğu kilosunun iki katını geçti şimdilik herşey güzel ay sonuda sünnetimiz var.
Miniko42 Tatliheyecan oyun halısı bende almayı düşünüyorum şimdi alayım o zaman yavaştan 🤗 benimkide gece uykusund açık ikiniyor yaa sürekli bı ikiniyor geri uykuya dönüyor