Benim 5 ay oldu hala kahverengimsi akıntı şeklinde geliyor.İlk aylarda doktora gitmiştim, normal değil demişti. Hap yazdı bende emzirdiğim için kullanmak istemedim, süte geçiyormuş diye ara ara hala geliyor sizde bir doktor muayenesi olun bence herkesin farklı olabiliyor.