Kinginthenorth Merhaba herkese. Bebeğim 3 ay 9 günlük ve bir kaç gündür uykusu olmasına rağmen uyumuyor. Gözler kıpkırmızı, katılarak ağlıyor uykudan önce. Uyursa da anca yarım saat. Atak döneminde değiliz. Normal bir durum mu, azıcık moral istiyorum 🥲
ecemm-6161 Kinginthenorth canım normal bebekler bazen adaptasyon süreci yaşıyor olabiliyor o aylarda ben de yaşamıştım sonra cok şükür düzeldi
Cgnrn Kinginthenorth aynı sorun bizde de var. Bugün 3 aylık oldu. Bütün gün uykusu var uyumuyor uyusa da dediğiniz gibi yarım saat. Zorla uyutuyorum diyorum çok uykusu var en az 2 saat uyanmaz, odadan çıkıyorum bi bakıyorum açmış gözlerini🤷🏻♀️
Kinginthenorth Cgnrn ben kucağımda uyutuyorum ve yerine de bırakmıyorum uyanıyor diye. Yeter ki uyudun diye oturduğum yerde kalıyorum ama yok yine uyanıyor. Uykusunu alamadığı için de hep keyifsiz.
Cgnrn Kinginthenorth aynen ben de kucağımda uyutuyorum. Yerine yatırıyorum uyanmıyor. Ama 10 dk sonra uyanmış oluyor genelde
Kinginthenorth Cgnrn sağlık olsun da geçecek inşallah. Bazen bir ağrısı mı var acaba diye korkuyorum.
ecemm-6161 Kinginthenorth çıkar canım 😊 Tabiki de her bebek farklısıdır ama büyüdükçe uyku düzeni oturuyor şakın korkma ilk 4 ay gecene kadar
Cgnrn Kinginthenorth ağrısı olsa ağlar diye düşünüyorum ben de. Yani aç olsa ya da ağrısı olsa ağlar. Demekki uyumak istemiyor🤦🏻♀️
burjoosphere Benim oğlum 2 aylık ve doğduğu günden beri sizin dediğiniz gibi uyumaz en fazla yarim saat öluyorum uyku diye ama nafile. Kolik bir bebek dedi doktor belki ondan olabilir bilmiyorum ama 3. Ayda böyle mi ah yandık o vakit😣 ne zaman düzene girecek bu çocuklar ya
Kinginthenorth burjoosphere bizim de hep gaz sancımız oldu şimdi hafifliyor biraz ama bu koliklik değil başka bir şey 😁