Hndd sizden bir gün küçüğüz. Ben düzen oluşturmaya çalışmadım çünkü kızım uykusuzluğa dayanamıyor ve uykusu gelince ağlamaya başlıyor. Uyku olmayıp da uyumasını istediğimde (genelde akşam erken yatması için) yatak odasına götürürüm loş ışıkta biraz oyun oynar ninni söyler uyuturum öyle kolay oluyor. Ama gündüz 1 saat uyur, 2 saat uyanık kalır sonra tekrar.. gündüz yatıp yatıp kalkıyoruz malesef