Merve1134 Nihal1 Ya bende bunu anlamıyorum kadın yazmış kaç ayda gitti yok yutrutc zararlı yok koyma.kadin onu mu sormuş yahu. Ben günde.on dakika.on bes dakika koyuyorum bacım şuan 6aylik tam gidiyor ilerigeri
Minnaktosbik Nihal1 ilk bindirdigimde altı aylıktı beş gün sonra 8 aylık 7 aylıkken başladı şimdi tüm evi tur atıyor 😂😂 ilk sürekli oturup hiç hareket etmezdi alışsın hareket eder ilk bilmiyorlar onunla geziceklerini annesi ☺️
Senyenisingaliba Nihal1 her bebegin gelişimi farklı benim oğlum 7.bucuk eskiden iki ayağı ile süre süre giderdi şimdi yeni yeni adım ata ata gidiyor ne kadar kalırsa içinde o kadar hareketli oldu bizimki ama hala emeklemiyor
Guzelkizim1 Merve1134 ayrıca çok kolaylık sağlıyor kızım kucaktan inmiyo 15 dakka günde bindiriryorum yemek yiyebiliyorum o şekilde zararı ne desen bilmezler
Merve1134 Guzelkizim1 doktor bir sakincasi olmadığını söyledi sürekli koymadigim sürece zaten sizin gibi işimi görme amaçlı kısa süre koyuyorum
elfozyil Nihal1 yürüme arkadaşı ile 8 aylık yürümeye çalışıyor tutunup kalkıyor daha sağlıklı bilginize :)
Serapsjs Nihal1 hemen hemen ayni dönemlerde yürütece koymuşuz ilk zamanlar benimkide gitmiyordu koydugum yerde kaliyordu simdi 9 bucuk aylik evi geziyor