ikiprens_annesiii Kızlar ne yapsam iyi gelir e aylık bebeğim var Emziriyorum aşırı halsizlik eklem ağrısı boğaz yanması üşüme var geçirenler varsa yardım edebilir mi
ecemm-6161 ikiprens_annesiii cok geçmiş olsun bacım Allah yardımcın olsun geçiren anne babam var bol sebze ve meyve yiyeceksin parol içeceksin canım limonlu soda iç ve baden fındık ceviz öğüt sonra içine bal ekle ger gün sabah akşam 1 tatlı kaşığı ye cok iyi geliyor canım
[silindi] ikiprens_annesiii Çok geçmiş olsun en kolay şekilde atlatırsınız umarım.Benim de çevremde olanlar vardı et çok iyi geliyormuş bol et tüketin sebze meyve tüketin.
Gulsahcam ikiprens_annesiii çok geçmiş olsun bol c vitamini meyve sebze d vitamini alın ve ceviz filan yiyin çinkoda gerekli korkmalı vücuda Allahım izniyle atlatırsınız ben lohusayken yakaladım bol bol ye sütünden bebeginede geçsin dikkat et bebeğinin ateşi çıkmasın onu takip et
ikiprens_annesiii ecemm-6161 Allah razı olsun patol hiç fayda etmiyor üşüyorum ateşim çıkıyor bebeğimi emzirmesem mi acaba çok korkuyorum onada geçecek diye eşimde bende pozitifiz 😑
ecemm-6161 ikiprens_annesiii canım sana verdiğim söylediklerimi karışımı yap eşinle ye cok faydalı annem babam oyke kurtuldular bol da c vitamini yediler
Mhmtzym ikiprens_annesiii merhaba. Bende pazar günü öğrendim covid olduğumu. Cuma akşamı belirtilerim vardı. Bende de üşüme oldu ilk 2 gün. Eklem ağrılarım var. Sırtım belim çok ağrıyor. Akşam yatarken parol içip öyle yatıyorum. Eşimde dün pozitif çıktı. Ben ilaç kullanmıyorum bebeğimi emzirmek için. Hem antikor kazanıyorlarmış hemde eğer onda da varsa anne sütüyle iyileşecek. Allah yardımcımız olsun. Moralini bozma.İnşallah tez zamanda iyileşiriz. Bu arada sürekli 2 tane maske takıyorum. Ve sürekli eldiven kullanıyorum
ikiprens_annesiii Mhmtzym bende öyleyim cnm 4 yaşında bi oğlum var 3 ay 3 günlük bebeğim onlara gever diye aklın gidiyor zencefil filan bsieyler diyorlardı da güvenemedim Emziriyorum ya Nasıl olcak bilmiyorum ateşimde çıkıyor of off Rabbim hepimize sifa versin
dygcm Mhmtzym ateşiniz yükseldıgı ıcınmı üşüme oldu acaba? Yoksa boyle hanı bazen ınsana anlamsızca bi üşüklenme gelır ya oylemı? Ya valla artık ne olacak böyle basımızın agrımasına korkar olduk🙁
Mhmtzym ikiprens_annesiii Allah’ın izniyle onlara hiç bişey olmaz. Bol bol su iç. Yeşil çay, ıhlamur, meyve, çocuklarına bu dönemde d vitamini kullanmayı ihmal etme. Şuanda eşim ben bebeğim hergün d vitamini kullanıyoruz
[silindi] ikiprens_annesiii Bitkisel olarak bilmiyorum yanlış birşey söylemekte istemem.Az önce sizin için internete baktım ama birşey bulamadım bir doktorunuza danışın daha doğru olur.
ecemm-6161 ikiprens_annesiii Evt bilşyom cok kötü olıyor annem de de cok oldu zorla karışımdan 1 kaşık yedi meyve bol yedirdik su boş içti
Mhmtzym ikiprens_annesiii sağlık ocağından hiç vermediler mi size d vitamini? Bize vermişlerdi. 3 damla veriyorum bebeğime. Kendimize 10 damla falan kullanıyorum.
ikiprens_annesiii Gulsahcam ateş-i çıkmıyor henüz ama çok huzursuz sürekli emmek istiyorbende korkuyorum bisey olcak diye Rabbim şifa ver 🤲🏻
ikiprens_annesiii dygcm sağol canım Allah razı olsun aman dikkat edin genç yaşlı düşürüyor ayırt etmiyor nerden kaptık onuda bilmiyoruz of of
Gulsahcam ikiprens_annesiii emzir sıkıntı olmaz rabbim yar ve yardımcınız olsun ıyi düşün çok zor bir süreç
ikiprens_annesiii Teachermom10 sürekli kucak istiyor sürekli memede kalmak istiyor ondan korkuyorum bulascak diye