Iyi gunler arkadaslar oncelikle hayirli ramazanlar….
Cocugum 17 aya girecek ikinciyi istiyoruz doktorlar bazi kadinlar emzirdigi icin bebek sahibi olamaz dedi bende bunun icindeyim ama bebegim emmeyi birakmiyor .
Nasil bir yol onerirsiniz?? Simdiden tesekkurler 😊😊