KUMSAL2020 canım ben o aylarda süt ürünlerini bırakmıştım doktora götürmeden süt ürünlerine karşı alerji olduğu tahmin ettim hem çok gaz oluyordu hemde kusuyordu oğlumda öyleydi bilmedimde bir yaşına kadar kustu kızım hiç kusmuyor maşallah ben süt ürünlerinden dedim şimdi 7bucuk aylık yavaş yavaş yiyorum