Dün de bu soruyu sordum cevap gelmedi internetten de cevap bulamadım.3-4 gündür sezaryen kanamam yok zaten lekelenme şeklindeydi.3-4 gündür sarı akıntı geliyor .bu artık bitmek üzere mi demek yoksa bitti mi .gusul abdesti alsam namaz kullanılır miyim? Bitti mi bitmedi mi bu sarı akıntıyla cünüp mu sayılıyorum bilemiyorum