Merhaba anneler bebegim 8 buçuk aylık ve hiç istemediğim halde bu gün hamile oldugumu öğrendim allahim beni affetsin ama çocuğumla o kadar yoruluyorum ki bir tane daha olsa ne yaparım bilemem ve emziriyordum da lutfen bir akıl verin bu durumu yaşayan var mı