Benimoykum 😂😆 aksine ben çok yoruyorum yaşadığımız yer küçük bir ilçe kimse dışarda olmuyor şu an o kadar güzel ve sessiz ki havalarda güzelleşti her gün 2 saat dışarı çıkarıyorum ona rağmen 1 haftadır uyumak istemiyor uyuyalım diyorum anne uyku yok diyor çığlık kıyamet ee uyumayınca da dinlenemiyorum tek işimiz çocukta değil ki evin temizliği yemeği bulaşığı çamaşırı bugün öğlen uykusu uyumadı artık başıma ağrı girdi babası da evdeydi dedim lütfen biraz dışarı çıkar kaynanamlar yakın oraya götür hem onlar çocuğu görsünler hem oynasın yorulsun bende yemeği halledeyim dedim bak gitseler bile boş durmuyorum 😁 akşam erken yatıracam ki kafamı dinleyeyim