Merhabalar hanımlar.
Kızım 3 ay 12 günlük. Son bir hattadir özellikle dik bir şekilde kucağıma aldığımda sırtından kendini iterek oturmaya çalışıyor. Gelişimini etkilememesi için müsade etmiyorum ama resmen ağlıyor tekrar o pozisyona gelmek için 😂 Yanlış bir şey yapmaktan da korkuyorum açıkçası. Bilgisi olanlar bir el atıp yazıversin 😌🙏🏻